اخبار وردپرس

اخبار وردپرس

اخبار وردپرس

اخبار وردپرس

  • ۰
  • ۰

سئو چیست ؟ چگونه سایت خود را سئو کنیم ؟

سئو "SEO" مخفف Serach engine Optimize می‌باشد که به معنی بهینه سازی سایت در موتورهای جستجوگر به ویژه گوگل می‌باشد. سئو یک‌روند مناسب برای بهتر دیده شدن یک وب‌سایت یا یک صفحه وب در نتایج جستجو طبیعی یک موتور جستجو است.

معمولاً وب‌سایت‌هایی که بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه نتایج جستجو را دارند، بازدیدکننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست می‌آوردند و این بازدیدکنندگان می‌توانند به مشتری تبدیل شوند.

 

جستجوگرها میتواند شامل انواع مختلف جستجو ، از جمله جستجوی تصویر ، جستجوی فیلم ، جستجوی دانشگاهی، جستجوی اخبار و جستجوی نقشه باشد. سئو سایت شامل بسیاری از فاکتورهایی است که توسط موتورهای جستجو بررسی می شود.

نسخه های اولیه الگوریتم های جستجو به اطلاعات ارائه شده توسط وب مسترها، مانند برچسب های کلیدی کلمات کلیدی یا فایل‌های فهرست بندی موتورهای جستجو مانند صفحات وب متکی بودند. برچسب های متا راهنمایی برای محتوای هر صفحه ارائه می دهند.

با این حال، استفاده از داده های متا در صفحات فهرست کمتر قابل اعتماد است زیرا انتخاب کلمات در برچسب متا توسط وب سایت ها به طور بالقوه می تواند نمایشی نادرست از محتوای واقعی وب سایت باشد.

داده های نادرست، ناقص و متناقض در برچسب های متا می توانند صفحه جستجوهای نامربوط را به خود اختصاص دهند. توسعه دهندگان محتوای شبکه همچنین برای بهبود رتبه صفحه در موتورهای جستجو ، تعدادی از ویژگیهای منبع ایمیل صفحه را تغییر داده اند.

شروع به کیورد ریسرچ

باید با استراتژی درست سئوداخلی و کیورد تارگتینگ خودمون رو مشخص کنیم و محتوایی کاربرپسند با نرخ تبدیل بالا برای صفحاتمون تولید کنیم.

حل مشکلات فنی

انتخاب هاست و سرور مناسب، بهینه سازی سرعت لود سایت و حل مشکلات فنی سایت در سرچ کنسول از مهم‌ترین مراحل سئو تکنیکال هستند.

بک لینک (لینک سازی)

یکی از مهم‌ترین عوامل رشد سایت شما مربوط به بک لینک‌‌ها هستند. این قسمت از بهینه سازی سایت با حساسیت کامل و با تدوین یک استراتژی هدفمند لینک بیلدینگ باید طراحی بشه.

تدوین استراتژی سئو

خب حالا اگه به درستی یک استراتژی اصولی طبق شرایط و بودجه کسب و کار تهیه و اجرایی بشه، بدون شک درآینده خیلی نزدیک کسب و کارتون با رشد بسیار زیادی روبه رو میشه.

افزایش بازدید

بهینه سازی که تبدیل به افزایش بازدید و ورودی نشه عملا معنایی نداره، پس کیورد تارگتینک اینجا معنا پیدا میکنه.

پروپوزال سئو

تهیه و اجرای برنامه بهینه سازی، سئو تکنیکال، سئو داخلی و سئو خارجی میتونه مارو در مسیر درستی قرار بده.

مخاطب شناسی

بدون داشتن پرسونای مخاطب، شروع سئوهم کار کاملا اشتباهی هستش. باید بفهمیم مخاطب چی‌ میخواد و چطوری جستجو میکنه.

هزینه کافی

بدون شک داشتن هزینه کافی برای انجام سئو به همراه یک تیم حرفه‌ای و با تجربه شمارو به نتایج بزرگی میرسونه.

 

برگرفته از مقاله وبسایت : saberazami.ir , fa.wikipedia.org

  • ۹۹/۰۵/۰۲
  • admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی