اخبار وردپرس

اخبار وردپرس

اخبار وردپرس

اخبار وردپرس

  • ۰
  • ۰

در این مقاله قصد دارم در مورد تأثیر ایجاد لینک های داخلی در سایت سئو صحبت کنم و به عواملی که می تواند تأثیر این فاکتور را در سئو افزایش دهد ، اشاره کنم ، بنابراین در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

 

همانطور که می دانید موتورهای جستجوگر مانند گوگل سایت شما را روزانه در زمان های معینی بررسی می کنند ، بنابراین اکثر کارشناسان سئو معتقدند که بروزرسانی ها و به روزرسانی سایت باید در زمان ها و زمان های مشخص انجام شود. ادامه داشت اگر هر روز برای ارسال در سایت خود ارسال می کنید ، بهتر است در یک ساعت خاص روز باشید.

 

همچنین ، هنگامی که خزنده گوگل وارد صفحه سایت شما شده و به محتوای آن می رسد ، به عنوان مثال ، درباره آموزش بهینه سازی سایت داخلی ، لینک های دیگری را در متن خود به سایر صفحات سایت خود مشاهده خواهید کرد که کاملاً مربوط به محتوای سایت شما مرتبط هستید بنابراین ، خزندگان وارد آن لینک می شوند و محتوای آن لینک را بررسی می کنند. نتیجه این است که خزندگان ساختار سایت شما را به خوبی درک می کنند و به سرعت تمام مطالب خود را مرور و نمایه می کنند و شما ربات ها و خزنده ها را در سایت خود طولانی تر نگه دارید. این باعث می شود که آنها بیشتر در سایت خزنده شوند و به عبارت دیگر ، انجام این کار باعث می شود که سایت شما بیشتر بررسی شود!

 

حال بیایید همان خزنده را به عنوان کاربر و بازدید کننده سایت در نظر بگیریم؛ همین اتفاق برای کاربر رخ می دهد. وقتی کاربر چیزی را در سایت شما مشاهده می کند ، چندین لینک دیگر را مشاهده می کنید که برای آنها مفید است و حداقل آنها را در یک برگه جدید باز می کند تا بعداً آنها را بخواند. کندتر در نتیجه شما کاربر را جذب و جذب می کنید و در نتیجه علاوه بر اینکه سرعت جستجوی سایت شما کاهش می یابد (بهبود می یابد) ، کاربر سایت شما را به خاطر می آورد زیرا کاربر سایت شما را مرور کرده است. در برند و شهرت سایت شما همچنان باقی مانده و بسیار مؤثر است.

 

علاوه بر این ، پیچاندن پیوندهای داخلی یا تمایز آنها بر اساس رنگ ، به طوری که با یک نگاه می توان مشخص کرد که کدام عبارت ها و کلمات پیوند دارند ، بر میزان افزایش کلیک روی پیوندهای داخلی تأثیر می گذارد.

 

از پیوندهای محبوب مانند دسته ها و گروه های محبوب استفاده کنید که بسیاری از کاربران جستجو می کنند ، محتوای تصادفی را نشان می دهند ، مسیر صفحه فعلی را به عنوان یک لینک و ساختار یافته نشان می دهد (مرورگر یا نقشه سایت برای کاربر ، جایی که کاربر اکنون در آن قرار دارد) در: خانه > آموزش اصلی جستجوگرها ...) و از همه مهمتر ، پیوندهای مربوط به مطالب مرتبط در پایین هر پست ، روشهای دیگری برای ایجاد لینکهای داخلی است.

 

یکی دیگر از مزایای مهم پیوندهای داخلی ، اعتبار بک لینکهای شماست. فرض کنید همین صفحه به صفحه ای در سایت دیگر مانند یک دفتر مفید یا به هر دلیل دیگری مرتبط است. در نتیجه ، این صفحه از یک سایت دیگر امتیاز / اعتبار دریافت کرده است. اکنون پیوندهای داخلی که در همان صفحه قرار دارند نیز به دلیل بک لینک های این صفحه نیز از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و در نتیجه اعتباری که از بک لینک های این صفحه به این صفحه منتقل شده است

 

نیز در بین پیوندهای داخلی در این صفحه. این تقسیم شده است. علاوه بر این ، به دلیل اینکه ربات ها و خزندگان به دلیل داشتن بک لینک در این صفحه ، به احتمال زیاد وارد صفحه می شوند ، پیوندهای درون این صفحه توسط رباتها نیز مشاهده می شوند. اگر رتبه صفحه به روز شود ، پیوندهای داخلی نقش مهمی در رتبه صفحه صفحات داخلی و بنابراین در صفحه اصلی دارند. (PageRank ابتدا از خارج از سایت به داخل سایت منتقل می شود ، و سپس از طریق پیوندهای داخلی به همه صفحات پخش می شود.)

 

بیشتر بخوانید: آموزش افزایش سرعت پیشخوان وردپرس

 

کاربر را خسته نکنید! پیوند داخلی را به روشی کاملاً طبیعی ارائه دهید. اگر یکبار کلمه یا عبارت مرتبط را به هم پیوند داده اید ، نیاز به پیوند بار دوم و سوم در همان پاراگراف چیست؟

 

به طور کلی ، هیچ فرمولی برای تعداد پیوندها در صفحه شما وجود ندارد. این قاعده طبیعی است. این بدان معناست که شما فقط پیوندهایی را ایجاد می کنید که کاملاً به محتوای پست شما مربوط باشد. اگر واقعاً می خواهید بیش از یک بار به یک عنوان در پست خود پیوند دهید ، لطفاً این کار را انجام دهید. به یاد داشته باشید برای کاربر پیوند داخلی ایجاد کنید ، نه برای موتور جستجو و گوگل و به طور کلی خزنده ها. اگرچه پیوندهای داخلی آن مفید بوده و برای کاربر آزار دهنده نیست ، اما آنها همچنین خزنده ها را راضی می کنند.

در بسیاری از سایتهای ایرانی ، گفته شده است که کلمه "سایت" با صفحه اصلی سایت شما به عنوان یک لینک داخلی مرتبط شده است ، که این یک چیز خوب است ، اما برخی از وب مسترها فراتر از این عمل کرده اند و این کار در متن تکرار می شود آنها در همه جا هستند و فکر می کنند کار اصولی انجام می دهند. بهینه سازی به پایان رسیده است و هیچ خیری از شما نخواهد داشت. به راحتی می توان گفت که کلمه "سایت" به هیچ وجه ضرری ندارد! روی جلد هم هست!

  • ۹۹/۰۱/۲۲
  • admin

وردپرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی