اخبار وردپرس

اخبار وردپرس

اخبار وردپرس

اخبار وردپرس

  • ۰
  • ۰

دستگاه اس اچ آر مخفف Super Hair Removal می‌باشد که از جدیدترین تکنولوژی روز برای از بین بردن موهای زاید استفاده می‌شود. در دستگاه اس اچ آر از روش تلفیق دو روش IPL و لیزر دایود است. که اس اچ آر SHR از لیزر منبع نور همان لامپ زنون استفاده شده در IPL ها می‌باشد ولی با این تفاوت که همانند لیزر دایود قادر است در هر ثانیه ۲۰ شات شلیک کند. اما به هر حال در خرید دستگاه اس اچ آر نباید شک کرد چرا از بهترین و جدیدترین تکنولوژی روز در دنیا برای ساخت دستگاه اس اچ آر استفاده شده است.

عملکرد دستگاه اس اچ آر

دستگاه اس اچ آر از طول موج ۶۴۰ تا ۹۵۰ نانومتری استفاده می‌کند و با این توصیف، فولیکول مو به چنین طیف گسترده ای از نور نیاز ندارد و بخش عمده ای از آن تبدیل به گرما می‌شود که میتواند احتمال سوختگی و ناراحتی را افزایش دهد. به علاوه دستگاه لیزر اس اچ آر shr برای انواع تیپ های پوستی کاملا بی‌خطر است و حتی می‌تواند برای پوست های سبزه نیز استفاده شود.

سرعت دستگاه اس اچ آر

با توجه به اینکه دستگاه SHR قابلیت تعداد ۲۰ شات در ثانیه را دارد همین موضوع باعث شده تا سرعت کار با دستگاه نسبت به دیگر دستگاه ها بسیار بالاتر برود و این نکته یکی نقاط قوت این دستگاه بی‌نظیر است. به طور معمول لیزر کامل یک بدن توسط اپراتور در حدود ۹۰ دقیقه زمان نیاز است ولی در صورتی که با دستگاه اس اچ آر تنها ۴۵ دقیقه زمان نیاز است.


روش دستگاه SHR قادر است در هر ثانیه ۱۰ بار شلیک می کند.(برعکس IPL های نسل قدیم که در هر ثانیه یک شات شلیک می کنند.) لذا فرایند درمان بصورت in motion خواهد بود. یعنی دیگر لازم نیست همانند دستگاه های نسل قدیم، هندپیس را روی یک نقطه قرار دهید، شات بزنید و دوباره برای شات بعدی جای هندپیس را تغییر دهید.

خوشبختانه در روش دستگاه لیزر اس اچ آر این دغدغه وجود ندارد. چون همان طور که اشاره شد اساس کار SHR انرژی کم با تعداد دفعات تکرار بالا می باشد. لذا هر چقدر که میزان انرژی زیاد انتخاب شود، این انرژی به بسته های کوچکتر تقسیم می شود و در نتیجه درمان کاملا بدون درد و عوارض خواهد بود و از سوی دیگر جذب انرژی بالا خواهد بود و اثربخشی بسیار مطلوبی حاصل می شود.

قیمت دستگاه لیزر shr

آنچه ذکر شد بخشی از ویژگی های یک دستگاه SHR می‌باشد، اما همیشه دستگاه های بی کیفیت هم وجود دارند که ممکن است باعث بدنامی یک روش شوند. لذا جهت آشنایی با پارامترهای مهم در انتخاب دستگاه های اس اچ آر با کیفیت، با آرنا گستر تماس بگیرید.

  • ۹۸/۱۰/۰۱
  • admin

دستگاه اس اچ آر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی