اخبار وردپرس

اخبار وردپرس

اخبار وردپرس

اخبار وردپرس

  • ۰
  • ۰

سه پکیج برتر در پروژه 6040 که هر کنکوری باید خریداری کند تا رتبه برتر کنکور سال 1400 را به دست بیاورد. در این مقاله قصد داریم در مورد سه پکیج عربی، شیمی و فیزیک 6040 حرف آخر صحبت کنیم.

چرا پروژه حرف آخر ؟

موسسه حرف آخر یکی از برترین و حرفه ای ترین مراکز یادگیری برای کنکور سراسری است که تا به حال نتایج فوق العاده و بی نظیری را توسط دانشج آموزان خود به دست آورده است و با تکیه بر استادان حرفه ای از جدید ترین متد و علم روز برای یادگیری کنکور استفاده می‌کنند.

معرفی کتاب عربی 6040 حرف آخر

پکیج عربی 6040 حرف آخر یک پکیج فوق العاده مختصر و مفید است که برای دانش آموزان و داوطلبانی طراحی شده است که فرصت زیادی تا کنکور ندارند و قصد دارند که در مدت زمانی کوتاه تمامی مطالب مربوط به درس عربی را بیاموزند.

 

همانطور که می دانید درس عربی یکی از مهمترین دروس عمومی در کنکور سراسری است که حل کردن سوالات آن نیازمند دانش خاصی در تست زنی و همینطور تسلط کافی به مطالب و محتوای آموزشی این درس است. با استفاده از پکیج عربی 6040 حرف آخر شما می توانید به راحتی تمامی مفاهیم مربوط به این درس را بیاموزید و به راحتی هرچه تمام سوالات این درس را حل کنید. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این پکیج آموزشی صحبت کنیم و نکات مهمی را برای شما بیان کنیم. بنابراین با ما در این مطلب همراه باشید تا بیشتر با این پکیج و ویژگی‌ های آن آشنا شوید.

معرفی پکیج شیمی 6040 حرف آخر

یکی از درس های مهم برای کنکور رشته های ریاضی و علوم تجربی، درس شیمی حرف آخر می باشد که به دلیل ضریب بالایی که دارد از جمله دروس سرنوشت ساز محسوب می شود. مخصوصا برای داوطلبان رشته علوم تجربی که با توجه به زیر گروه هایی که دارد، ضرایب 3 و 4 را شامل می شود و برای رشته ریاضی، این درس دارای ضریب 2 است. در جدول زیر این گروه ها و ضرایب بهتر نمایش داده شده است.

 

ادامه مقاله در : http://rlu.ru/2IQMa
 

  • ۹۹/۰۸/۲۹
  • admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی